Strona główna » Klienci Indywidualni » Profil Zaufany
Profil Zaufany stanowi metodę potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. W praktyce zastępuje on tradycyjny podpis na dokumentacji, który składamy w urzędach. Dzięki profilowi jesteś w stanie załatwić masę spraw administracyjnych bez wychodzenia z domu. Jakich?
Korzystanie z mojeID i Profilu Zaufanego zwiększa bezpieczeństwo i kontrolę nad procesem decyzyjnym w przypadku podjętych przez nas procedur urzędowych. Pozwala na załatwianie mnóstwa spraw urzędowych bez wychodzenia z domu, a nawet opuszczania własnej kanapy. Jest to niebywałe ułatwienie w przypadku braku możliwości wyjścia z domu lub utrudnionego dostępu do urzędu (choroba, niepełnosprawność, podeszły wiek, wyjazd, opieka nad dziećmi).
1. Wejdź na stronę https://pz.gov.pl/pz/registerMainPage
2. Wyszukaj pole bank lub inny dostawca tożsamości.
3. Następnie wybierz pole „Grupa BPS i Banki Spółdzielcze”.
4. „Znajdź swój Bank Spółdzielczy” w polu „Nazwa Banku” należy wpisać nazwę naszego banku, a następnie zatwierdzić a następnie kliknąć „Zarejestruj się”.
5. Nastąpi przekierowanie do strony bankowości internetowej – wystarczy zalogować się i postępować zgodnie z instrukcjami. UWAGA: Nie należy opuszczać strony Banku – nastąpi automatyczne przekierowanie na stronę Profilu Zaufanego.
6. Po rejestracji i przekierowaniu na stronę profilu trzeba nadać „Nazwę użytkownika”, zaakceptować regulamin i wybrać przycisk „Zarejestruj się”.
7. Celem potwierdzenia rejestracji system ponownie przeniesie nas na stronę logowania do bankowości internetowej. Po zalogowaniu się, należy postępować zgodnie z dalszymi instrukcjami. Po zatwierdzeniu ponownie zostaniemy przekierowani na stronę Profilu Zaufanego. W prawym górnym rogu powinny pojawić się dane zalogowanego użytkownika.