Blik w naszym Banku

Co to jest BLIK?

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej EBO Mobile Pro.

Kto może korzystać z BLIKA?

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13-tego  roku życia, którzy:

Dzięki usłudze BLIK możesz:

Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych w placówce Banku.

W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK

 

domyślny

maksymalny

Wypłata gotówki

1 000 zł

10 000 zł

Płatności w sklepach

1 000 zł

10 000 zł

Płatności w Internecie

1 000 zł

10 000 zł

BLIK – płać i wypłacaj wygodnie.

Płatności w sklepach lub w Internecie:

  1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów.
  2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej EBO Mobile Pro.
  3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu).
  4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga.
  5. To już wszystko - zakupy opłacone.

Wypłata gotówki z bankomatu*:

  1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty.
  2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK.
  3. Podaj kwotę transakcji.
  4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej EBO Mobile Pro.
  5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie.
  6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BS Pay poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga.
  7. Wypłata dokonana.

*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów.

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

  1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku.
  2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej EBO Mobile Pro.
  3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
    • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację EBO Mobile Pro,
    • stosuj oprogramowanie antywirusowe,
    • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe,
    • aktualizuj przeglądarki internetowe.
  4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją EBO Mobile Pro i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej.
  5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja EBO Mobile Pro.

© Copyright 2022. Wszystkie prawa zastrzeżone. Realizacja: IT KING