Blik w naszym Banku
Co to jest BLIK?
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej EBO Mobile Pro.
Kto może korzystać z BLIKA?
Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13-tego roku życia, którzy:
- są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Radymnie lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku,
- posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną EBO Mobile Pro.
Dzięki usłudze BLIK możesz:
- szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz
w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji EBO Mobile Pro wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję,
- wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej,
- dokonać przelewu na telefon.
Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?
W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych w placówce Banku.
W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK
|
domyślny
|
maksymalny
|
Wypłata gotówki
|
1 000 zł
|
10 000 zł
|
Płatności w sklepach
|
1 000 zł
|
10 000 zł
|
Płatności w Internecie
|
1 000 zł
|
10 000 zł
|
BLIK – płać i wypłacaj wygodnie.
Płatności w sklepach lub w Internecie:
- Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów.
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej EBO Mobile Pro.
- Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu).
- Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga.
- To już wszystko - zakupy opłacone.
Wypłata gotówki z bankomatu*:
- Wybierz formę wypłaty środków bez karty.
- Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK.
- Podaj kwotę transakcji.
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej EBO Mobile Pro.
- Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie.
- Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BS Pay poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga.
- Wypłata dokonana.
*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów.
Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku.
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej EBO Mobile Pro.
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację EBO Mobile Pro,
- stosuj oprogramowanie antywirusowe,
- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe,
- aktualizuj przeglądarki internetowe.
- Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją EBO Mobile Pro i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej.
- Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja EBO Mobile Pro.